CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Monday 19 December 2011

::: peRsiAPan @ eNGageMeNt dAy (part 3) :::

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM~

gile bLOgging kO, sampai 2 pOst 1 hari!
wakakakakak.ade aku kesah?!
ni sume pasal nk cover balik hr2 yg aku da buang utk bLOg
eheeeeeee :)

Okeh hbs hias menghias [part 2] , cOusin aku ajak mengeteh
aku dgn x sedaO dirinye ikut gak p...area umh jek!
mase tu dah kol 2 pagi hOkeh!
kOnOn nk cri kedai tOmyam, tp pusing2 kedai dah tutup!
pe yg bukak?OfkOslah mamak! 
sO kitOrg berjaya gakla meneruskan niat utk mengeteh,hehe~
balik umh dah kol 3 lebey kOt!
still x sedaO2 diri lg tuh..sambung lak tgk videO dgn cOusin aku
hehehehe...smpai kol 4...PAGI Okeh! =P

habis tgk videO (xperlulah kOrg taO videO ape :P) 
aku cuci muka, siap2 nk tidO
tp2...mata still x bOleh lelap (neves kOt!)
aku bgn balik....p gOsOk baju pulak!haih~

tik tOk tik tOk...Okeh kol 5pg aku tidO!at last! :D
esknye kol 7pg aku dah bgn.bahahahaha!2 jam jek kOt aku tidO.haih~!
buat itu buat ini...mcm2lah aku buat nk menjayakan majlis ni.
sng cite ngkOrang layanlah gambO2 yg ade,hehe~ :)

fresh fLOwers dr camerOn!

lepaking jap

berkilat x?teheeee~

credit to aLong fana & angah wani! :D

set wallet n belt, saje nk bg~


set pakaian SOLAT (ayah den punyO idea ni)

pulut dr mak, hiasan dr mak usu, mak teh, along fana & angah wani!

ni la gunanya fresh flOwer td,huhuhu...hiasan dr angah fiza, nazirah n angah wani

ye!kek ni sgtlah kOntrObasinye.eheeee =P

7 sumenye dr pihak aku


On time!ngam2 kol 12pm pihak die sampai (mcm yg aku pesan bebyk kali!)
nasib..kalu x mesti muncung aku buleh sangkut baju punya.lalala~


rOmbOngan da tiba

tiba dgn ht riang gumbira

adela dlm 20-25 Org kOt!


jurucakap pihak MII (pak lang die)



bla bla bla...xtaO bincang ape

x rase pe pOn (kO tipu!)
aksi tunjuk gelang, nk tgk cukup besO ke x :P


tup tup 12:30pm...mak tam "angah jOm turun, dOrg dah panggil"
wht the  #%$@^^&%& (Okeh sOri!)
aku sgt nebes hOkeh!bru bergOsip dgn erin, angah wani & kak noli 2 3 tOpik jek

tup2 da sudah bincang?!walawehhhhhhh~
aku buat2 cOOl r...bukan de pe pOn,huhuhu
bru turun bpe ank tangga mak LOng "apo yg lambat sgt ni, haa dah sudah dah.
cOpek2 Org dah panggil"
hOh!rase nk naik bilik balik jek.
dup dup dap jantung aku, kalu ade mesin jangka hayat tu...
cOnfirm laju jek die naik turun, wakkakaka! =P

taraaaa!haaa nmpk x muka cOver nebes tuuu :P



ngkOrang sengih2 gelak2 laaa....ngkOrang rase sendiri bru taO
mwahahahahaha :D

cm kOnpiden jek kO kt atas pelamin kan!

yay!tmbh kOleksi brg kemas lg :D

bergambO la pulak kan

mak aku n mak MII

jOm tgk adegan2 lua umh,teheeeee ;)

lauk pauk~

nyummmm2~
eh2...dtg?! =P

family MII...ye adik beradik laki jek :)
nak balik dah!

besfren aku mase dipLOma, sgp dtg dr kOta tinggi jOhOr.timekaceh makcik! :D
rOOmate aku zaman belajO..mak cik erin pOn ade!
kwn2 sekOLah...thanx 4 cOming.suppOrt2~! :D


byk lagi gambar sebenOnye...tp aku sgt2 x larat nk upLoad 
sumenye msuk dlm beLOg ni,huhuhu~
pggng aku sakit2 mate aku kuyu2 dah ^_*
kekekekekek :P
kOrang tgk sndri kat fb n kOmen2lah kalu sudi Okeh! :D

cakkk!eheeeeee~~~
kOrang2 sume...dOakan kami smpai ke jenjang pelamin ye
bahagia smpai akhir hayat (cesss ayat nOvel!)

apakatahati : MII dah pandai pggl aku cik tunang!teheeee ^_^


4 :::pengOmel bertuah::::

maz said...

congrat nina n ijat.. nina nmpak cantik sgt....

ninnah shafawati said...

thanks kak maz :)

Anonymous said...

Congrats.... apsal gambar aunty x der.. huhuhu

ninnah shafawati said...

eh2...xde ek gmbr aunty? :P heheheh...nnt sy try cri entry lain msuk gmbr aunty Okeh :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...