CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Thursday 8 December 2011

::: beRmUka bUKu @ feSBuK :::

kenapa ek kalu kite nk luah perasaan kite lepas kt fesbuk???


pastu Org lain yg xtaO cite akan kOmen2 n kOmen yg akan menyebelahi kite
and then Org yg xbersalah (mksd aku, bukan sepenuhnye bersalah)...
terus2 akan di hukum Oleh pengOmen2 x bertauliah
aku x sukala situasi cmni (sb aku cm penah terkena)
mwahahhahahaha! =P

Okeh d truth is, bukanlah aku nk ckp aku BAIK sgt kan~
aku penah jgak buat cmni, tp sekali jekla ade 1 status aku mmg ngamuk2 kt bOs lame
n hal tu mmg jadi kat aku n aku juz nk tuntut hak aku even x byk pOn kan! (alhamdulillah aku dpt)

tp utk kes yg aku rase cm kite pOn sebenarnye ade buat salah...
npe mesti kite marah2 kat fesbuk then ckp mcm2
sdgkan kalu bukan kite yg mula dulu (tipu kwn @ letak ape2 sttmnt yg sgt x ptut), 
Org xkn pepandai ckp mcm2 @ terasa ht dgn kite (btol x?)
aku rase ini satu hal yg x adil utk aku Org yg xbrsalah *sigh*
kesianlah kt Org lain...si pengOmen pulak akn mula pndg -ve (padahal xtaO cite pOn!)
lepas tu nnt mulalah masing2 dah cm dingin @ xmesra cm dulu (x suka)

sO bile ader terbace status kwn2 @ sedara mare ke yg cm naik hantu pasal hal Org lain
dun simply kOmen kOnOn2 cm taO sume...ambk taO cite SEBENAR  dulu
lepastu nk nasihat ke ape ke...sukati ngkOranglah!
kOt2 ade yg nk bwk masuk cOurt, tgk pada kes jgaklah kn!(ade ke?)
ngeh3~

aku juz nk share pengalaman je...manelah taO kOrg pOn rase pe yg aku rase
huhuhuhuhu~ 


apakatahati : trpaksa remove kwn dr list sb buat perangai cmni, haih~




0 :::pengOmel bertuah::::

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...