CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Thursday 22 December 2011

::: hOMemAde @ BuSinEss @ Kek LaPis @ KuiH mUih :::

Huh!
panjangnyeeeee kO punya tajuk!ngeeee :D

haaaa aku nk cite pasal bisnes kuih n kek mak aku ni
lepas mak aku benti keje tahun lepas,
die balik dr haji jek, die stat fOllOw kelas2 memasak
mana2 ade jek Org buat kelas kek ke kuih ke die pglaaa.
ayah aku laa yg salu teman, pg hntr die sume :)

sambil2 die blaja tu, die try2laaa ambik tempahan sikit2 utk sedara n kwn2 rapat dulu
pastu mase raya haritu berbekalkan prtLOngan dr pak usu n mak usu aku
memprOmOsikan kek2 mak aku (tQ abu & mak usu! :D)
mak aku terima byk jgakla Order dr kwn2 Ofis dOrg
adelaaa dlm 10 jenis kek lapis (bg aku byk utk Org yg bru belajO)

tetiap hari mase bulan pOse kOje mak aku menyiapkan tempahan 
kalau bg kOrang yg xtaO...kek lapis ni ambk mase ber'jam2 nk siap
mana nk siapkan bancuhan, asing2kan kaler, lapis2kan lg, bakO2kan lg
(bley d katekan 1hr r msenye, pg smpai maghrib!)
huh!aku mmg tabik spring Org yg cekal buat bisnes kek lapis ni
kene sabar wOOO :)

Okeh kOrang bOleh jamu mata kOrang dgn gmbr2 kt bwh ;)


KEK LAPIS BLUEBERRY CHEESE

 
KEK LAPIS MASAM MANIS

KEK LAPIS BUAH PRUN

KEK LAPIS STRAWBERRY CHEESE


haaa gambO2 kat atas tuh sume kek2 lapis berkaler2
jOm tgk kek2 ni plak :)


KEK PISANG

KEK COKLAT KUKUS


jOm tgk kuih muih puLOk :)


TALAM SUJI

after cut2,hehe

SERI MUKA DURIAN

sape makan berseri2 jek muka...sbb sgtlah lazat! :P

KUIH LAPIS

TALAM KELADI (feveret aku nih)

TALAM BERLAUK (ade ayam @ daging dalam ni)

CARA BERLAUK (ade ayam n daging jugak)

KUIH BAKAR (kite bakO!)

nyaman jek perut tgk gambO2 ni kan2 (xpyh nk tahan liur sgtlah)
mwahahahahaha~! =P

mak aku mmg ambik tempahan utk kuih2 n kek2 ni
x kesahlaa event ape pOn
sO kOrang2 yg rase nk cbe2 Order ke, buleh tglkan kOmen Okeh! :D
akan ku bace'in kOmen2 kamu n reply asap!(wOOOh!)

apakatahati : buat bisnes ni kene byk sabar :)




2 :::pengOmel bertuah::::

Anonymous said...

Ado lak mention namo Abu ngan Mak Usu

ninnah shafawati said...

siapa-kah anda?hahahah~ bialaaaa....bg glamer sikit :P

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...