CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Monday 5 December 2011

:::peNGapit peREMPuan @ fLOweR giRL:::

Betol ke ek pengapit pengantin perempuan in english fLOwer girl????
(confuse aku!sb aku nk buat title tu haaa)
bahahahahah!tu pOn nk kecOh, xkesahla pe pOn Org nk guna ye x? :P

sebenOnye aku nk cite pasal aku kene jd pengapit utk wedd cOusin aku dis cOming sabtuday! :D
(ngkO kenapa EXCITED sgt kOnOn2nye???)
heheheh...1st time ni aku jd pengapit (walawehhhhh! ^_^)
cmne ek aku nk senyum nnt, aku kene praktis depan cermin ke?
fesyen tudung aku lak cmne?make up?kasut?
hOh!byk bnde aku pk rOpenye.....hahahhaha kalah pengantin wehhh (ngkO mmg ske Over d limit kan2~!)
siyesly, mmg aku pk sume tu...n aku cm risO aku x senyum ke ape ke...
kan dah merOsakkan gambO pengantin, haaa btol x??? :P

utk baju nnt aku da dpt kain spOnsOr dr makcik aku :)
baju tu pOn dah siap dah. tinggal nk basuh jek lg.
aku buat bju kurung pesak gantung. 


x ckup glamer kO kate???

aku xde byk mase nk jahit bju glamer2, aku dpt kain tu pOn lmbt sikit
+ aku nk jahit lg dala ikut mOOd aku yg x stabil ni
mmg lmbt jek jdnye,  mwahahahahhaah :P
tudung pOn aku bli yg baru sb aku rase cm xde tudung yg bOLeh di mix n match kan
(harussslah sume baru...xdela pengapit kusam je ye x?? :P)

ye2 aku taO Org akan lebey fOkus kt pengantin...
tp2..Org ke2 yg tetamu akan tgk adlh....PENGAPIT!
jd...harusssss-lah kemas n nmpk menarik kekekekeke~ ;)
sO aku akan cite perihal aku meng'apit' Org utk entry lepas sabtuday nnt k
beserta dgn gambO sekali!yay! :D


apakatahati : berangan dOk atas pelamin.lalalala~


0 :::pengOmel bertuah::::

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...