CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Saturday 24 December 2011

::: CeRiTa bAsi @ PeNGapiT :::

Kalau bukan sbb aku yg ckp mesti kOrang akan pk hal yg same gak kan
maaf!
aku xde gambar sb tu aku lmbt pOst entri ni,wawawawa~
bile xde gambar xdela bukti, bile xde bukti x kua la entri ni 
bile x kua entri ni mula laa aku merepek2 ke cite lain
bile....byklah kO punya bile2
bahahahaha~! (kalau dah byk alasan tu smpai BILA pOn x hbs) =P

Oke gO straight tO the stOry
aku smpai umh makcik aku kol 10++ (11.12.2011) cmtulaaa
pastu bekpes sume kat sana
makan ns lemak, tp aku xhbs makan!(sikit jek xhbs :P)
pastu sementara tggu pengantin siap
pusing2 umh mak cik aku cari sesuatu yg menarik
hurm...tv jela pOn kO tgk kan!
Okeh sepupu aku tgk rncgn pe ntah (aku x minat!)
aku trnmpk byk majalah pengantin
saje tgk2 selak2....hurm byk bende menarik dlm tu
especially tang pelamin...aku suka sgt!
byk yg aku suka, byk jgak yg x suka
serabut sgt hiasan!sana bunga sini bunga
lampu kelip2 sana sini...hesh nOt my taste! (bialaa beribu mana pOn)
dah puas aku bebel2 sensOrang...aku tgk tv plak (1 M mOney drOp)

haih lamenye aku rase nk tggu pengantin siap...
sabO2...esk2 turn aku plak,ngeh3~!
at last, 12.30 pengantin siap! :D
bersanding kOL 1, dgn cpt2nye aku tLOng kunci pintu sume
n trus menuju ke dewan Tan Sri MahfOz Khalid
Okeh aku tetibe gelabah sb driver pengantin tgglkan kitOrg (aku & MII)
tao lew MERC....mmg x laa wira nk keja kan!
adOiyaiiii mcm2 hal r!
xpe kitOrg berpandukan peta n Alhamdulillah sampai!
aku lambat 10 minit kOt!
kOmpang dah bunyi pengantin dah msuk dewan!
Oh my~~~

berlari2 anak aku kejar pengantin n bersedia utk mengapit
fuhhhhh~

aku trtggl kt blkng (nmpk x?)heheh~


kOrang layan lah gambar2 aku sbg pengapit :)

steady jek...x nebes pOn! ;)


haaa tgk tu...pnjg benO veilnye (kalu trpijak nahas! :P)

sanding :)

lepas ni sesi menepung tawar

 
makcik aku aka mak pengantin lelaki



bagi restu :)


nenek den tu haaa (xlarat2 pOn tetap naik pentas bg restu :D)


part peluk cium ni mmg aku sebak sikit =P (lembut ht la kOnOn!)

 part gelak sakan...sObab eh tmpt air tuh tipu jek.air ade tp x kua
alahai....trpaksOla sumO eh buat2 renjis =P

ahaaa part lepas ni paling aku suka :D
makan beradab....macam2 adO
ayam gOLek, ikan gOreng tepung,smabal sOtOng, udang gOreng,daging sambal
buah2an, jeli
tp aku x makan sume pOn...kyg Ouh!tgk lauk2 tu jek dah kekOnyang eh, eheeee~
tp part ni xde gambar aku yg best!


nk pg makan dah ni,yay! :D

alhamdulillah kenyang! :D
lepas tu cm bese, pOtOng kek, sesi bergmbar, beramah mesra dgn guests
cm bese kenduri kawen kOrang tgklaaa
aku xdptla nk msukkan byk sgt gmbr, sb bukan majlis aku pOn
aku just nk cite tugas aku jek,ngeeee =P

haaa gmbr ni menunjukkan tugas aku dah selesai! :D (tu pasal bley gedik2 brgmbr dgn MII)

inilah kami sekeluarga (ramai jgak yg xde dlm gambar ni)

 sedOndOn jek sume :)

TAHNIAH kpd cOusin ku....
MOHD HILMI & NORAZURA
semOga bahagia smpai akhir hayat :)

apakatahati : cptnya mase berlalu...msg2 dah berkeluarga :)





0 :::pengOmel bertuah::::

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...