CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Sunday 12 February 2012

::: HijRah @ SeOrang WaNiTa :::

Alhamdulillah!
ungkapan pertama lepas aku dpt msg dr kwn aku
"jOm teman aku pg jalan TAR, aku nk cri tudung
aku nak pakai tudungla lepas ni "

yes aku taO bukan senang sebenarnye bile kite nk 
tetapkan hati kite utk hal2 cmni, OfkOslah yg baik2
byk halanganlah dugaanlah
kalau xkuat lawan dgn bisikan syaitOn+suasana persekitaran
mmg degil lah kO (ini hanya pndpt aku)

tp bile die mula buat keputusan cmtu aku yakin die bOleh teruskan
yg penting suppOrt dr family, kawan2 n Org sekeliling
harusss berfikiran pOsitif

Org yg aku maksudkan NED gmbr depan berbaju putih :)
aku xde plak gambar die after penghijrahan
since kitOrang pOn x jpe lg lepas dr shOp tudung haritu
aku dOakan yg terbaik utk dia :)

apakatahati : lepas ni update cite kitOrang jalan2 sekitar 
jalan TAR



0 :::pengOmel bertuah::::

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...