CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Saturday 7 January 2012

::: Otai @ BenjO :::

 Assalamualaikum wbt~

kelmarin balik keje singgah kedai jap nk bli zip baju
lalu plak depan kedai Otai burger
tetibe cm teringin nk makan benjO
hehehe~


masa zaman aku belajar kt UNISEL dulu, kalu rase da xtaO sesangat nk makan pe (tahap bOring melampaO)
aku n rOOmate mesti beli benjO + cheese
sgt rhendu kenangan itu :) (Oh makcik erin bile kite maO lepak lg?)

aku beli:
 ayam Otai + telur + cheese = 2
daging Otai + telur + cheese = 2
benjO + cheese = 1
semua sekali RM22.60



 

ni aku punya
sOs + mayOnis itu sgt mengujakan
yummy!

saje aku beli benjO...saje nk mengimbaO kenangan dOk hOstel
kenangan yg sgt best ye.sesape yg kate zaman belajar adalah zaman kebOringan melampaO
anda tunggu jelaa mase2 kerja nnt.sgt bOhsan!sgt letih  byk jgak aku rasa!n d mOst kene cri duit sndri!mwahahahahaha (ingt boleh dpt duit pOket lg ke? =P)
zaman belajarlah kite boleh enjOy dgn kengkawan, byk masa actually (bg aku  la)
bile dah besaO2 kertu2 (aku blm lg Okeh) ni, mase sgtlah limitednye dgn segala bagai kOmitmen

jd anda sume d luar sana yg masih belajar, hargailah setiap mase yg ada ni
x mungkin boleh berpatah balik, even kalu buat part time study pOn xkn sama feeling2nya (sgt berbeda!)
aku sgt re-rhendu kenangan itu :)
Oh my~~~

apakatahati : kwn2 mase sek rendah masih ingt aku lg x agaknya?

4 :::pengOmel bertuah::::

Aty Fared said...

peerrggghhh..time2 kene diet ar nampak pulak burger benjo yang mengancam ni..ggrrrr...;p

ninnah shafawati said...

hahaha...sabO kak.kesian kt baby.kekekek~

Unknown said...

yeay dah link kamu dear hehe

dulu selalu makan burger ni masa kat bangi

ninnah shafawati said...

tQ! :D sgt suke tgk perjalanan majlis u.suka!very d creative :)heheh

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...