CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Thursday 12 January 2012

::: JaGa SeNDiRi @ Adult SitteR :::

aku memang bese dgr hOtfm pepagi
sepanjang perjalanan ke Opis aku mmg akan dgr hOt fm
n aku sgt2 suka segmen "dear farah"

utk hrni ade 1 email dr seOrang ank pmpuan
die nk hantar mak die ke pusat jagaan Org tua atas kerelaan mak die
tp isunya aku bukan nk cite pasal sapa pOmpuan tu

aku cuma tertarik dgn 1 cadangan dr 1 caller ni
pesalahnye waktu anak2 bekerja, kite dpt hntr parents ke pusat jagaan Org2 tua
aku sgt menyOkOng cadangan dr caller tu (errr ni bukan mksd aku xnk jaga Okeh)
n caller ni siap bg cadangan utk menubuhkan lebih byk pusat jagaan cmni




macam taska utk budak2 anak2 tu 
its just kite x boleh samakan zaman skrg dgn zaman dulu
anak2 kerja pg ke ptg, kadang2 ade yg smpai tgh malam


bukanlah maksud kite hantar dOrang kat sane kite trus abaikan.
nOpe!aku xkn terus pk cmtu (its nOt fair laa)
cbe kite bukak sikit minda n pemikiran kite
jgn trlalu negative side boleh??? (huhu)


idea dr caller td : kite hntr parents masa waktu bekerja
n bile kite balik kite ambk dOrang, pastu spend time cm bese
pastu pg keje hantar, pastu balik keje ambk pastu spend time dgn dOrang
same jek cm mase kite kecik2, pg taska jugak kan2???
lg2 mase2 skrg ni byk plak kes2 : rOmpaklah, bunuh2lah, 
main tembak2lah, (ala2 paintball gitu), tetaklah mcm2 lglah
x seram pulak kOrang dgr kan2~


tp ade jek caller2 lain n mOst Of them sgt2la -ve sidenye (xbleyla nk +ve sikittt)
aku x rase dgn cara cmtu anak2 dikire anak derhaka, abaikan Org tua, x kenang budi
terus2 je nk menghukum cmtu...ish x adil!


lainlah kalau anak2 p tinggalkn parents dOrang 
terkOntang kanting sehelai sepinggang kt tepi jalan 
@ suka2 jek campak kat mane2 tmpt tah (wht the ???)
Okeh yg itu aku mmg anggap : kurang ajar!si tanggang!
x kenang budi!melampaO!
(errrr Over kO nyahhh~)


sO cOnclusiOn : is nOt fair kite trus menghentam Org lain sdgkan kite sendri 
xtaO 100% cerita luar, dalam, belakang, depan
hanya sedikit cdgn (sikit jek!) tp Org da hentam/xbley 
trime pndpt kite bg aku mmg x adil!
jd renung2kan : begitu berhak-kah kite pabila berkata2? 

apakatahati : tibe2 teringat cite si TANGGANG
(kO mmg kejam!sebak~~~


0 :::pengOmel bertuah::::

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...