CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Thursday 5 January 2012

::: Fruits Valley @ Kg. Godang :::

Assalamulaikum u Ollsssss!
bOLeh gitu?hak3 =P
oke entri ini adalah sambungan dr aktiviti cuti hari krismas
sila layannn~ kalu x suka boleh x pyh bace (erkkk)

25.12.2011
aku bwk MII balik kg aku kek jOLObu sane
taO x?xtao?sila gOOgle~

okeh straight away tgk gambO jela ye
sambil2 kOrang tgk gambO aku citelaa Okeh!
gambar2 di bawah menceritakan segala2nya (hek3)


kitOrang bertolak dr umh aku around 10 am cenggitu
pastu x ikut LEKAS pon, saje gedik2 ikut PLUS
biala panjang sikit perbualan kitOrang (hak3)
byk bende yg aku nk luahkan mase ni, nnt mase kt kg x seswai nk gOssip2


sampai sOmban singgah seremban parade jap :)
aku trtinggal bekas cOntact lense la pulOk
mmg sgje nk perabihkan duit, 2la jadiknye!
da beli pape yg ptut, bekpes jap kt kedai mamak kt c2 gak


menu aku cm beselaaa rOti telur!
dah cm addicted plak, mane x nye
asal pepagi jek smpai Opis bekpes kt mamak
minum teh tarik makan roti telur/planta/kOsOng
haaaa x ke ketagih d buatnye kalu x pekena sehari (mwahahahah!)

Okeh setel!terus gerak balik
da x jauh dah kg aku ni
aku sampai2 jek...da nmpk 2 3 buah kete
kt penanggah lak sedara mara dOk berkumpul bergOsipan (hehe)




tolong abaikan muka aku yg toya itu!





rendang ayam (ingt time raya jek dpt????)

sama cOmel dgn aku kan! =P

dah penat menyembang kat lua, Org2 d dlm ajak masuk
MAKAN TIME!

tu diaa menu lunch time


ayah aku dr aku sampai kg die tidO, tetibe time lunch da terpacak die kat meja makan (errrrr)
memasing ambk pOrt baikkk punyaaa nk membuncitkan perut


habis makan.xde gambar!
memasing buatla aktiviti bebas (ngeeee)
aku?
heheheheh....aku tidOlah kat atas, pastu buleh aku biOkan MII layan perasaan sensOrang
mwahahahhahahaha! (evil giler!)
agak2 cukup dah tidO tuh, bgn pg kemas2 jenjalan kt lua (hehe)

errr aku ke tu? (cm bibik jek!)


buah cempedak di luO pagar, ambk galah jolok2kan


dah hbs mengemas MII ajak kait muktan
nk guna gunting mak long aku tulaa kOnOn2nye
aku: pandai ke nk guna pengait neh? MII: ek eleh ingt sy ni bandar sgt ke serba serbi xtaO
okeh aku senyum n bg can jela kan2!
kite tgk jela gelagat die hurmmm....


nmpkla kewibawaan die nk mengait tuh, sgt cekal Okeh!
tp lepas beberapa minit emm adelaa 15 min kOt!

pakai tgn petik???ish3~


guna jgak gunting gunting tgn die, mwahhahahaaha
pengait jugak di salahkan, lalaalalala~
xdelaa byk sgt pOn petik, tp bleyla die nk bwk balik kan2


lepas ni ade lg akiviti makan2, celebration utk pelajar cemerlang PMR
dan juga bday sesapa yg bLn 12
kenela pulak sediakan menu lain, mmg xdela keje lain kalu balik kg ni

sup tulang


menu sume di sediakan oleh penganjur majlis iaitu pak usu & mak usu se family :)
menu sampingan Org lain yg bwklah
sikit2 kumpul, lelama penuh gaklah meja makan
majlis bermula!

haa btol x ckp den


kek caramel itu sgtlah shedap!

lepas memasing nmpk cm dah bersedia je kan
ambk pOrt memasing supaya sng nk cekau makanan yg adO tuh






tgh bergelak tawa serOnOk sgt memasingnye nk melantak lg
tetibe kecOh asben angah fiza iaitu abg pa'an (si baju hitam)
kene gigit cik pacat gedik
sajelah tuh nk gOda2 laki Org...caitt~


heeee aku x suka betol kalu kene geget
nnt darah nOn stOp kua jek (yarks)


kami tetap teruskan majlis cm bese, since xde yg cedera parah kan2 (hek3)
antara Org2 yg akan d celebrate

gOt 8 A's in his PMR, cOngratulatiOns!


sb die dah tunjuk prestasi yg baik kite bg canlah gmbr die lebih sikit kat cni (ahahahha)
die adlh adli safiy ank kepada pak usu n mak usu den
pastu turn bday bObOiyOt (eh2) n gugurl plak
puas lah nk pujuk2 ambk gmbr pOtong kek
malu2 biawaklah pulok.hahahahah!
merah padam muka memasing kan kene sakat, beselah tuuuu...
siapa ituuuu.....


haaa tu deh Org2nya, actually 2 Org jek pak lang aku xde le (si baju hijaO xtrmasuk)
buat2 tgk kek lah apela, saje jek nk lmbt2 kan (malulah kOnOn)
mak lOng aku & abg lOng (ank pak lang)
ade lg sebenarnye beberapa Org, tp mereka x dpt menghadirkan dri
xpelah kan..next time ade lg (insyaAllah pnjg umO)

see...mereka sgt shOmel kan (ahaks!)


tulaaa yg malas bile balik kg
asal balik kg jek mesti bwk balik KL perut bOyOt memasingnya
bahhahahahah!
mmg cmtulah, cm dah jd 1 trend pulak bg kitOrang
balik kg main memasak pastu makan2
1 hr makan2 sampai 3 4 kali wOOOO
hehehehe~
tp serOnOk!sgt serOnOk :)
mase ni jelah kami buleh bergOsip2



hbs makan2, stat dgn aktiviti kt lua
aktiviti bebas sbnrnya :)
bebudak remaja kejap2 main lari2 lah, main api la (haish), main gasing lah
yg dewasa dewasi dlm umh menOntOn / burak2 (bak kate nnek aku)


lama dah permainan ni, zaman aku dolu2 sgt fOfular
sampai aku pOn trikut2 beli gak aku punya sendiri 
nak gak tunjuk  kehandalan even aku gugurl kan2 (harussss)

cehhh hbs terer lah tuu


sampailah hampir maghrib memasing siap sedia bersihkan dri n SOLAT
aku xde plak gmbr pulang ke pangkal jalan sb memasing balik lain2 hr n masa
cm angah fiza n aku after maghrib trus gerak balik KL sb MII ade badmintOn pulak
family pak lang lebey kurang kol 8++ cmtu balik sOmban
yg tgl family aku n family pak usu balik keesOkan harinya after bekpes :)


mase2 berkumpul cmni adalah mase yg sgt menyerOnOk kan
dan kalau bOleh mmg aku xkn lepaskan peluang if ade aktiviti2 cmni
bila lg kan?memasing sebOk dgn aktviti seharian d tmpt lain
selain dr fesbuk penghubung kami, berkumpul beramai2 tetap 
akan jd tOpik utama kami sekeluarga.very2 impOrtant u knOw! :D
lagi2 bile memasing dah kawen n ade family sendiri, 
lglah terase jaOh jek
even dOk dekat SEKANGKANG KERA jek (boleh?hahaha)


hOpe jumpa lg d entry seterusnya
mOre stOries tO be publish! :)
mekasih baca, kOt2la ade plak yg terkuap2 terlelap ke sb pnjg benO citenye
mwahahahahaha!

apakatahati : errr....bulan JUN punya bday cm x penah celebrate jek!


2 :::pengOmel bertuah::::

nuyui a.k.a miss YUI said...

dlm byk2 gmbr tgoda tgk gmbr kek tu..huhu..

ninnah shafawati said...

huhuhuhu....kek tu mmg lazat n pekat.hehehe.miss yui, tQ sb byk sgt buat tuto utk blogger.sng sikit nk blaja.heheh :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...