CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Sunday 5 August 2012

::: KaiN @ SpOnsOr :::

Assalamualaikum wbt~! :D

lamanya x hapdate...lama sgt2
agagagagaga~
aku xde mOOd nk bukak bLog, teruk betOl!

tp entry kali ni aku nk hapdate pasal persiapan kawen sikit2
its all abOut KAIN!eheeeee :D

bila beli pOn aku dah x ingt...tp yg pastinya 2 mggu be4 puasa
balik dr kenduri kawen dgn berkebaya heels bagai
pg terjah Jakel kat Jlan TAR sana, aiyOOO~

ramai Okeh...jAKel tuh kalu time2 nk puasa ke raya
x ramai mmg x sah la kan2~

Actually, plannye bukan nk beli kain
nk beli bunga2 utk buat bunga telor n hntrn
konon2 nk survey jek kain (survey lah sgt~)
tgk2 jalan2 dlm Jakel tuh, terus plak beli
terus plak terjumpa dgn warna yg mmg nk d jadikan tema :D

mOh kite tgk!

tu dia, berbOndOng2

cadangan ayah aku pilih je mana berkenan
pastu tglkan kt sane dulu sb konon2 cm byk nk beli
cm x larat jek nk bwk balik
last2 xde pOn, byar trus hangkut msuk kete (hehe)


ni kain utk AJK wanita



kain utk AJK lelaki
warna kain sume atas permintaan aku sendri 
yg nk sgt tema Gold (bajet cm kaya) :P
sO far, aku amat berpuas hati dgn warna n pemilihan corak kain
sgt2 menepati citarasa aku.

Ouh, aku juga telah menetapkan fesyen utk AJK wanita......
nk tao fesyen ape? tggu entry after majlis (ngeh3)
aku harap ianya x membebankanlah...
sb fesyen yg bese2 jek pakai mase raya ^_*

FYI, sebahagian dr kain dah pon aku edarkan kpd AJK2 yg bakal bertugas
selebihnya, hari raya nnt :)
lepas raya ni byk tugas yg menanti
nk pg cri bunga utk hntrn, bekas, gift
sume tu nk buat lepas raya

Hope sume berjalan dgn lancar
kalian sume, dOakan! :D

apakatahati: lepas raya nk cuti smpai majlis bley x?agagaga~

4 :::pengOmel bertuah::::

Unknown said...

beshnya !! nora doakan semuanya lancar okeh :)

ninnah shafawati said...

mekaseh nora :D fyi, sy dah hntr bju nikah kat kak ani klang tu...thanks sgt2 kt nora sb sudi share sume pasal majlis nora :D

Unknown said...

wah... nina da cari kain nak wat kawin nanti.. tema gold.. cantek2..hihi

ninnah shafawati said...

ahahaha...excited jek kak nk cite gak tuh dlm blog ni...tggu kad nnt ye :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...