CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Sunday 13 May 2012

::: Test fOOd dari Mirazy Catering :::

Hai!Assalamualaikum!

adoiiii da sebulan lebih x update rupanye blog aku ni
hehehehe~

harini spt yg d janjikan caterer nk hntr test food
 utk kenduri bln 12 ni
aku ingt sikit jek,bajet cm  2 3 org makan jelaa kan
sekali bukan main byk (bg akulaaa)
gaya cm bukan nk suh rase jek, ni cm nk suh melahap jek (hahahaah)

mak aku siap kol adik die suh dtg makan sekali (hehehe)
mmg byk hokeh~ jom tgk yuk~

ade 6 bekas

acar rampai

paceri nenas

ayam masak merah

rendang daging (fav mak aku ni)

nasi beriyani
xde sape lg yg merasmikan lauk2 ni
lepas dah update blog ni aku nk pg melahap sume tuuu
harussslahh bakal pengantin rase kan2~ :P

mmg cOnfirm lah mak ayah aku nk ambk dgn dOrg ni
coz dorg suka lauk2 yg d masak
menepati citarasa dorg lah (konon2nye), especially rendang daging
pedas!ala2 org nOgOri masak (heheh)

deposit pon dah bayar, sO kire confirmlah tu kan2~
okelah tu jek aku nk hapdate, dr xde pape kan
next entry....errrr tggu jelah ;)

apakatahati : lapar!


3 :::pengOmel bertuah::::

Aty Fared said...

nampak pon macam sedap dan menarik..:) lapo lak tetibe..

lanfza said...

sy pon amek mirazy katering ni.majlis bulan nov ni :). pon sama test food sebanyak gini. baguih kan..

ninnah shafawati said...

kak aty: mmg sodap kak :D

lanfza: ouh yeke..mak ayah sy suke, so jgn tggu2 lg ;)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...