CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 1 March 2012

::: MuZik - MuZik :::

26 Februari 2012

aku pg jenjalan kt karnival kawen kt SACC Shah Alam
kat depan pintu masuk jek ade 1 persembahan gamelan
suke pulak aku dgr bunyi2 gamelan ni
terase meliuk lentOk dgn lagu2 tradisiOnal
dalam hati dah berbunga2 gedik nk ade muzik gamelan kt majlis aku nnt
(mwahahahaha~!)


tp bile aku tgk jek pamplet rege utk gamelan ni (adOiyai)
sesak pOket aku wehhh
masalahnye benda ni bukan keutamaan
pastu beribu riban pulak haiii




tgk tuh patut ke x aku ambik
tp bukan salu pOn kawen2 kan (kekeke) :P
alaaaaa bestnye kalau dpt hurmm....
kene kire btol2 ni
kalau xde muzik2 aku rase cm sunyi sesepi jek
ade plak kawen2 sunyi ishhh xboleh2

cehhh sebenOnye buleh jek jimat
bwk jek laptOp, speaker, lagu2
haaa pasangla lagu ape2 pOn ikut suka
saje jek gedik2 biawak nk ade gamelan tradisiOnal bagai
hahahahhahaha!

eh mestilah!kawen sekali jek
barulah betol2 rase cm pengantin sehari
bile pengantin masuk jek dewan berarak ade bunyi gamelan
'ting ting ting ting'
klasik tuh!fuhhhh~ :P

nk memujuk rayu dgn sape ni ek
ahhaiiii!MII lah ni yg nk kene dgr ni
saaaayaaaaaannngggggg~~~


apakatahati : ade lebih kurang 9 bulan lg nk setelkan 
pape yg ptut.list brg2 pOn msh x lengkap!
agagagaga~

2 :::pengOmel bertuah::::

aTy _faRed~ said...

saye suker dengar muzik gamelan kat kenduri kawen berbanding muzik karoke yg kuat2 tu...tapi gamelan memang agak mahal...

ninnah shafawati said...

betOl...tenang sikit bile dgr.kekeke~

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...