CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Daisypath Graduation tickers
LilySlim Weight loss tickers

Wednesday 30 November 2011

:::siNGLe @ beRDua???:::

ek eleh....gile pOyO tajuk entri!hahahahahah :P
sudah gaharu cendana pula, sudah taO bertanya pula.
(haih berpantun sakan kO pg2 ni)

ye!mmg aku da berpunya....(utk sesape yg blm taO.lalala~)
tahun ni adalah tahun ke 4 aku dgn inchik MII ;)


mmg trsangat-lah cptnye masa berlalu, rase mcm baru 2 3 bulan jek wehhhh
kalau aku imbas kembali (ayat kO mmg xnk kalahkan!) :P
be4 aku trima die, aku kawan dgn dia sebulan jek!
ye2 aku taO mmg jangka masa yg pendek utk 1 perkenaLan
bla..bla..bla..bla...hahahaha!

tp aku xtaO nape dgn die aku sng jek nk cite itu ini.
aku xde malu2 kucing Okeh!mmg slamber papa slamber yaya jek.
kalau aku nk berguraO pOn mmglaa dgn muka x malunye!hOhOhO~
sO dlm mase sebulan tu, aku tanya mcm2 kt dia.
aku rase mcm aku pulak lelaki die pOmpuan
hahahaha! (B..i x umpat u k? :p)

then, Genap jek sebulan aku terus trime die.
mmg BFF aku terkezut gak!tp aku ckp dgn BFF aku...
aku sng dgn die :)
seriOusLy, dlm mse cintan cintun tuh mmg byk kali perang sawan Okeh!
sume dtg dr aku...Oke aku mengaku ikhlas dr ht.
huhuhuhuhuhuhu~
inchik MII ni plak jenis lembut ht, sgt ssh nk tgk die marah Okeh! :D
aku pulak mmg jenis x sabar, MOODY, marah2 (grrrrrr)

 siyes gile muka kO kenapa?!

tp, ALHAMDULILLAH....sepanjang tempOh tu bOth Of us still kuat n bOleh mengharungi sume perangai buruk masing2.hahahahahaha! :P
(bertahan ye b!agagagaga~)

aku nk ade perasaan LOVE EACH OTHER ni smpai bila2
mmgla cm pOyO jek!bahahahah :P
sama mcm dlm gmbr ni, eheeee ^_^



N d best part is, x lamee je lg kitOrg akan pegang geLaran FIANCE/FIANCEE ;)
ahaaaaa....utk tu kene tggu entRy yg seterusnye!
aku akan hapdate dr awal persiapan smpailaa ke majlis, Okeh!
mmg aku trsangatla EXCITED + inchik MII pOn da bg persetujuan utk cite hal ni.yay! :D
until then...tungguuuuuuuuu~


apakatahati : hOh!byk aku kene tangkap gambO ni 4 d next entRy~




0 :::pengOmel bertuah::::

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...